Aquest bloc neix de la meva afició a la cuina i del plaer pel bon menjar.
Una manera de poder compartir amb la família i els amics aquelles receptes que
he anat descobrint als llibres i als blocs d'altres apassionats per la cuina.


diumenge, 30 de setembre del 2012

Pastís Tres Xocolates

Els dolços mira que m'agraden i no sé perquè fins ara només he penjat una recepta, la del pa de pessic i no cap altre més, sobretot de tant dolça com aquesta!

Aquesta setmana havia de poder sorprendre a unes bones companyes amb un pastís d'aniversari. Vaig estar pensant què podria fer per a una ocasió tant especial. Donat que l'ingredient principal estava clar que havia de ser la xocolata, em vaig posar a cercar a la web blogs que em poguessin donar la idea.

Crec que ho vaig aconseguir, i va acabar sent tot un èxit!       Feliços 50+2

 
Pastís tres xocolates



Decoració Pastís tres xocolates

 

Ingredients

150 gr. Xocolata Negra
150 gr. Xocolata amb Llet
150 gr. Xocolata Blanca
750 ml. Nata per muntar
750 ml. Llet
150 gr. Sucre
3 Sobre Quallada en Pols Royal
60 gr. Mantega
1 Paquet Galetes Maria
Un rajolí de Llet

Preparació

Es comença preparant la base d'aquest pastís triturant el paquet de galetes i afegint la mantega fosa i un rajolí de llet. Es treballa aquesta massa fins que quedi ben lligada. Agafar un motlle desmuntable (26 cm.) i forrar la base amb la massa de galeta.
 
Per a fer la primera capa de XOCOLATA NEGRA, cal escalfar en un cassó, sense que arribi a arrencar el bull i rementant sense parar, els següents ingredients:
 



150 gr. Xocolata Negra
75 gr. Sucre
250 ml. Llet
250 ml. Nata per Muntar
1 Sobre de Quallada

 
Abocar la xocolata negra al damunt de la capa de galetes maria i començar a fer la segona capa, que seguirà el mateix prcediment que la primera. Els ingredients per a la capa de XOCOLATA AMB LLET escalfar:

150 gr. Xocolata amb Llet
75 gr. Sucre
250 ml. Llet
250 ml. Nata per Muntar
1 Sobre de Quallada
 
Abocar la xocolata amb llet al damunt de la capa que ja tenim feta amb molta cura i continuar amb l'última capa de XOCOLATA BLANCA, barrejant els següents ingredients (no porta sucre perquè ja és molt dolça):
 
150 gr. Xocolata Blanca
250 ml. Llet
250 ml. Nata per Muntar
1 Sobre de Quallada
 
Abocar al damunt de la capa de xocolata amb llet i deixar que qualli 24 hores a la nevera.
 
Mirar de ratllar amb una forquilla entre capa i capa perquè alhora de servir el pastís no se separin les capes.
 
Que vagi de gust!!!!!!!!!!!! 


6 comentaris:

  1. Benvinguda de nou!
    Realment aquest pastís és tot un clàssic que té l'èxit assegurat, i a tu t'ha quedat perfecte!
    Per xocoaddictes molt llaminers ;)

    ResponElimina
  2. Aquest pastís no falla mai. T´ha quedat una decoració preciosa.

    ResponElimina
  3. Hola Gemma i Cristina!
    Vaig fent aparicions esporàdiques. Ja m'agradaria poder fer més receptes pel blog, però per ara vaig xino-xano. Les dues sou unes expertes amb pastissos i dolços. Els vostres blogs són font d'inspiració i d'idees per sorprendre!!! Aquest pastís va quedar molt bo. He de perfeccionar la base de galeta, crec que hi vaig posar massa mantega i va quedar molt compactada, per això em va costar desmotllar-lo. Aniré perfeccionant!
    Una forta abraçada!!! ;)

    ResponElimina
  4. A mi per no agradar-me gens la xocolata, reconec que el vaig provar i em va agradar força!!! Semblava ben bé un pastís de pastisseria.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Anònim! El proper te'l prepararé al teu gust. Muuaks

      Elimina